tirsdag 21. juni 2016

La mitt liv om Jesus tale...

For tiden har jeg det slik at strofer av heller velvoksne evangeliske sanger ofte tar plass i sinnet mitt. Kanskje det har sammenheng med at jeg også begynner å bli velvoksen og kan reise for halv pris på bussen. Uansett, berikende. Ikke minst fordi det ofte oppleves som en Herrens påskyndelse. Han vil si meg noe. I det siste: O la mitt liv om Jesus tale, at hvor som helst jeg går, jeg  viser vei til himmelens saler...
Da blir det for meg ganske kort vei til Efeserne 5,2: Lev i kjærlighet, slik som også Kristus elsket oss... Og den velkjente utleggingen i 1. Kor. 13: At jeg er INTET uten å leve et liv Kristi kjærlighet som signatur...
---
Vi har om et par tre-dager en svært så gylden anledning til nettopp å leve ut hva jeg skriver over: Trygt Ly skal delta på Bærekraftfestivalen i Hurdal under temaet: Bærekraftig: Vi gjenbruker møbler klær og utstyr, vi rehabiliterer mennesker. Med oss har vi et team på fem
 fra Misjon Nytt Håp i Polen. Gjenbruksbutikken på Råholt er også med oss.
Be for dette! Be om pent vær - spådd regn på fredag.
---
Nettopp sendt ut en ny utgave av I Ly. Vi trenger påfyll på gavekontoen vår. Vi er på etterskudd.
Trenger også forbønn...

Ingen kommentarer: